FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Algemeen

Hoe lever ik mijn huurauto in?
U belt met onze collega's van Rent: 030 698 5744. Zij melden de auto af en stemmen met u verder de inlevering af.  
Ik kan niet inloggen in Care Online
Neem contact op met uw mobiliteitsadviseur of neem contact op met onze Driver Service Desk op telefoonnummer 030 - 698 58 11.
Ik heb een klacht
Dat vinden wij erg vervelend, maar we zijn blij dat u dit met ons deelt. Mail uw klacht naar Driver Service Desk of bel op telefoonnummer 030 - 698 58 11. Wij nemen uw klacht in behandeling en komen er zo spoedig mogelijk bij u op terug.
De door mij ontvangen leaseauto is niet de auto die ik heb besteld
Neem de auto NIET in ontvangst en teken geen documenten (heeft u de documenten getekend, dan heeft u de auto aanvaard!). Neem direct contact op met de Driver Service Desk via het telefoonnummer 030 698 58 11. Samen bepalen we welke stappen genomen moeten worden om tot een goede oplossing te komen.
Wie mag er in mijn leaseauto rijden?
In principe mag iedereen met een in Nederland geldig rijbewijs in de auto rijden. Maar een berijder dient zich te houden aan de autoregeling van zijn werkgever. Neem daarom eerst contact op met uw wagenparkbeheerder. U bent altijd verantwoordelijk voor uw leaseauto.

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.