FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Brandstof

Ik ben de pincode van mijn pas vergeten om elektrisch te laden
Bel ons op 030 69 85 705 of stuur ons een e-mail.
Ik heb een onjuiste kilometerstand ingevoerd
Geen probleem, dit kan gebeuren. Wij passen het voor u aan. Stuur ons een e-mail. Zelf kunt u dit ook aanpassen op de website van Multi Tank Card. U logt in met uw bestaande gegevens en kiest vervolgens voor 'Transacties', waar u uw kilometerstand kunt wijzigen. Het is belangrijk dat u altijd de juiste kilometerstand opgeeft.
Ik heb drie keer de verkeerde pincode ingevoerd bij mijn tankpas
Wanneer u drie keer een foutieve pincode heeft ingevoerd, wordt de tankpas automatisch geblokkeerd bij het desbetreffende tankstation. De blokkade wordt na 24 uur opgeheven en de berijder kan weer tanken bij het desbetreffende station. De berijder kan wel bij een ander tankstation tanken, mits hij zijn pincode nog weet. Bent u de pincode vergeten, vraag dan via MTC een nieuwe aan.

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.