FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Inleveren of overnemen

Ik moet mijn auto inleveren en er zit schade op
Wanneer uw leaseauto verzekerd is bij Business Lease, moeten de schades gemeld zijn voordat u de auto kunt inleveren. Is de auto niet verzekerd bij Business Lease? Dan moeten de schades hersteld zijn voor inname. Lees hiervoor ook het innameprotocol.
Ik moet mijn auto inleveren. Is een bandenwissel nog nodig?
Nee, dit is niet nodig. U hoeft niets te doen. U mag uw leaseauto zowel op zomerbanden als op winterbanden inleveren.
Ik moet mijn auto inleveren
Business Lease heeft een inleverprotocol. Download deze hier.
Ik wil mijn auto overnemen
Neem contact op met uw mobiliteitsadviseur of met de Driver Service Desk, 030 - 698 58 11 voor de mogelijkheden.

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.