FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Naar het buitenland

Ik wil een buitenlandverklaring aanvragen
Stuur een e-mail naar de Driver Service Desk  met daarin de volgende gegevens:
  • Voornaam
  • Tussenvoegsel
  • Achternaam
  • Adres
  • Postcode
  • Plaats
  • Kenteken
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Buitenlandverklaring voor land(en)
Heb ik recht op vervangend vervoer in het buitenland?
Ja, u heeft hier recht op. In sommige gevallen worden de kosten van het vervangend vervoer doorbelast of geboekt op de desbetreffende reservering in het leasecontract. Dit gebeurt als er onderdelen niet gedekt zijn. Wilt u hier meer over weten? Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of met de Driver Service Desk op 030 698 58 11.
Ik wil een groene kaart aanvragen
Heeft u 14 dagen na ontvangst van uw auto geen groene kaart ontvangen? Dan kunt u deze aanvragen. Stuur een e-mail naar de Driver Service Desk met daarin de volgende gegevens:
  • Voornaam
  • Tussenvoegsel
  • Achternaam
  • Adres
  • Postcode
  • Plaats
  • Kenteken
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
Een groene kaart heb je niet alleen nodig voor je auto, maar moet je ook apart aanvragen voor je caravan.

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.