FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Onderhoud

Wie betaalt de kosten van het vervangend vervoer bij onderhoud of pech?
Dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken in uw leasecontract. Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of de Driver Service Desk op telefoonnummer 030 698 58 11. Gaat u naar het buitenland, dan is het handig als u over een creditcard beschikt. Deze kan als borg gevraagd worden als u een huurauto nodig hebt. Kunt u deze niet overhandigen, dan kan dit vertraging opleveren.
Heb ik recht op vervangend vervoer in het buitenland?
Ja, u heeft hier recht op. In sommige gevallen worden de kosten van het vervangend vervoer doorbelast of geboekt op de desbetreffende reservering in het leasecontract. Dit gebeurt als er onderdelen niet gedekt zijn. Wilt u hier meer over weten? Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of met de Driver Service Desk op 030 698 58 11.
Ik wil mijn onderhoudskosten declareren?
Dat kan! Download het declaratieformulier.
Heb ik recht op vervangend vervoer als mijn auto in onderhoud is?
Dit hangt af van de gemaakte afspraken in uw leasecontract. Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of met de Driver Service Desk, 030 698 58 11.
Mag mijn auto voor onderhoud naar de dealer?
Neem hiervoor contact op met de Driver Service Desk op telefoonnummer 030 698 58 11.
Mijn auto heeft onderhoud nodig, maar ik heb geen e-mail ontvangen
Geen probleem. U maakt eenvoudig via CareOnline een afspraak. Uw voordeel: √ Uw auto wordt kosteloos opgehaald op een voor u prettige plaats en tijd √ We repareren uw auto in een met zorg geselecteerde garage √ Daarna wordt uw auto weer schoon bij u afgeleverd! Heeft u andere vragen over onderhoud? Dan kunt u altijd bellen met de Driver Service Desk, 030 698 58 11.
Mijn auto heeft een onderhoudsbeurt nodig
Mobiliteit betekent voor ons dat wij u graag op de weg willen houden. Uiteraard gaat dit gepaard met goed onderhoud en ook dat willen we zo eenvoudig mogelijk voor u laten verlopen. Daarom kunt u via Care Online een afspraak maken.

Uw voordeel:

√ Uw auto wordt kosteloos opgehaald op een voor u prettige plaats en tijd

√ We repareren uw auto in een met zorg geselecteerde garage

√ Daarna wordt uw auto weer schoon bij u afgeleverd!

Klikt u hier voor het maken van een afspraak of bel naar: +31 (0) 30 698 58 11.

Heeft u andere vragen over onderhoud? Dan kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via: +31 (0) 30 698 58 11.

Mijn banden zijn versleten en moeten vervangen worden
Ga langs bij uw bandenleverancier en check wat het profiel van uw banden is. Uw banden worden vervangen als dit nodig is.

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.