FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Pech

Mijn auto moet worden weggesleept. Wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact op met Eurocover: 030- 698 58 88.
Wie betaalt de kosten van het vervangend vervoer bij onderhoud of pech?
Dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken in uw leasecontract. Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of de Driver Service Desk op telefoonnummer 030 698 58 11. Gaat u naar het buitenland, dan is het handig als u over een creditcard beschikt. Deze kan als borg gevraagd worden als u een huurauto nodig hebt. Kunt u deze niet overhandigen, dan kan dit vertraging opleveren.
Ik heb een ongeluk gehad, maar geen schadeformulier bij me?
Wat vervelend voor u! Hopelijk gaat het goed met uzelf en uw inzittenden. Een schadefomulier kunt u downloaden met de Schadeapp.
Ik heb autopech, maar kan nog wel verder rijden. Wat moet ik doen?
Bel de Driver Service Desk zo snel mogelijk op telefoonnummer 030 698 58 11 of onze pechhulpdienst op telefoonnummer 030 698 58 88. Samen bepalen we de impact van het probleem en zorgen we ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen.    
Mijn auto heeft schade
Heeft u autoschade, meld dit dan zo snel mogelijk (uiterlijk de volgende werkdag) bij onze afdeling Schade en Verzekeringen 030 698 5706. Vul ook altijd een Europees aanrijdingsformulier in (voor- en achterkant). Heeft uw auto schade opgelopen door een onbekende auto of is de schade veroorzaakt door inbraak of vandalisme, meld dit dan ook bij de politie. Is de schade veroorzaakt door een onbekend voertuig, dan bestaat er de mogelijkheid dit via het Waarborgfonds Motorverkeer te claimen. Dit regelen wij voor u. De voorwaarden kunt u terugvinden op http://www.wbf.nl/.
Ik heb autopech en kan niet meer verder rijden
Bel Business Lease zo snel mogelijk op telefoonnummer 030 598 58 11 of onze pechhulpdienst op telefoonnummer 030 698 58 888. Samen bepalen we de impact van het probleem en zorgen we ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen.
Ik heb een lekke band
U heeft direct hulp nodig. U kunt 24 uur per dag, 365 dagen per jaar rekenen op de ondersteuning van Business Lease. Neem contact op met onze pechhulpdienst Eurocover via telefoonnummer 030 698 58 88.

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.