FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Is daarmee uw vraag niet opgelost? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Meest gestelde vragen Schade melden

Waar mag ik mijn schadeformulier naar toe sturen?
Dit kunt u sturen naar onze afdeling Schade.
Heb ik recht op vervangend vervoer in het buitenland?
Ja, u heeft hier recht op. In sommige gevallen worden de kosten van het vervangend vervoer doorbelast of geboekt op de desbetreffende reservering in het leasecontract. Dit gebeurt als er onderdelen niet gedekt zijn. Wilt u hier meer over weten? Neem contact op met uw wagenparkbeheerder of met de Driver Service Desk op 030 698 58 11.
Wat kan het Waarborgfonds voor mij betekenen?
Als u schade heeft aan uw voertuig veroorzaakt door een onbekende of onverzekerde tegenpartij, kunt u mogelijk gebruik maken van het Waarborgfonds. Bekijk voor meer informatie de website van het Waarborgfonds.
Waar meld ik een schade?
Meld je schade bij de Driver Service Desk. Hiervoor heb je je kenteken en meldcode nodig. De meldcode van uw leaseauto vindt u op u kentekenbewijs.
Ik heb een ongeluk gehad, maar geen schadeformulier bij me?
Wat vervelend voor u! Hopelijk gaat het goed met uzelf en uw inzittenden. Een schadefomulier kunt u downloaden met de Schadeapp.
Ik wil schadekosten declareren
Dat kan! Download hier het declaratieformulier.
Mijn auto heeft schade
Heeft u autoschade, meld dit dan zo snel mogelijk (uiterlijk de volgende werkdag) bij onze afdeling Schade en Verzekeringen 030 698 5706. Vul ook altijd een Europees aanrijdingsformulier in (voor- en achterkant). Heeft uw auto schade opgelopen door een onbekende auto of is de schade veroorzaakt door inbraak of vandalisme, meld dit dan ook bij de politie. Is de schade veroorzaakt door een onbekend voertuig, dan bestaat er de mogelijkheid dit via het Waarborgfonds Motorverkeer te claimen. Dit regelen wij voor u. De voorwaarden kunt u terugvinden op http://www.wbf.nl/.
Mijn auto is gestolen
Wat ontzettend vervelend voor u! Elke diefstal moet zo snel mogelijk worden gemeld bij de politie en bij de Driver Service Desk (binnen 24 uur) via telefoonnummer 030 698 58 11.
Mijn ruit is kapot na een inbraak
Neemt u contact op met de Driver Service Desk, 030 - 698 58 11.
Ik heb een barst in mijn voorruit
De barst in uw voorruit moet vervangen worden. Hier betaalt u wel een eigen risico over. U kunt contact opnemen met één van onze leveranciers:
Ik heb een pitje in mijn voorruit
U kunt contact opnemen met één van onze leveranciers:  

Contact opnemen met Business Lease

Niet gevonden waar u naar op zoek bent? Onze collega’s van de Driver Service Desk helpen u graag verder.

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.