Mijn mobiliteit

U bent belangrijk voor ons. Daarom zorgen we ook graag goed voor uw auto. Onderhoud is hierbij essentieel; u wilt een veilige auto, waar u op kunt vertrouwen en waarmee u altijd op weg kan. Wij staan graag voor u klaar!

Neem contact op met onze Driver Service Desk:

030 – 698 58 11

Bandenwissel

Afspraak bandenwissel

Heeft u een uitnodiging van ons gehad en u weet waar uw banden opgeslagen liggen? Maak dan snel een afspraak bij een van onze leveranciers.

Weet u niet waar uw banden liggen opgeslagen? Heeft u een nieuwe auto of nog geen e-mail van ons gehad? Neem dan contact op met onze Driver Service Desk via 030 698 58 11.

Veelgestelde vragen over Bandenwissel

Wat moet het minimale profiel van mijn banden zijn?
Het profiel van zomerbanden moeten een minimaal profiel hebben van 1,6 mm. De winterbanden moeten een minimaal profiel hebben van 4,0 mm. Als u twijfelt over het profiel van uw banden, ga dan langs bij uw bandenleverancier.
Waar liggen mijn banden opgeslagen?
Uw banden liggen opgeslagen bij de bandenleverancier waar u vorig jaar uw banden gewisseld heeft. Weet u niet meer waar uw banden liggen, neem dan contact op met de Driver Service Desk, 030 698 58 11.
Wanneer moet ik mijn winterbanden wisselen?
Wij adviseren u uw winterbanden te wisselen na 15 oktober. Heeft u nog geen uitnodiging ontvangen voor de bandenwissel? Neem dan contact op met onze Driver Service Desk, 030 698 58 11.
Wanneer moet ik mijn zomerbanden wisselen?
Wij adviseren u uw zomerbanden tussen 1 maart en 1 mei te laten monteren bij uw fitter. Heeft u nog geen uitnodiging ontvangen voor de bandenwissel? Neem dan contact op met onze Driver Service Desk 030 698 58 11.
Ik moet mijn auto inleveren. Is een bandenwissel nog nodig?
Nee, dit is niet nodig. U hoeft niets te doen. U mag uw leaseauto zowel op zomerbanden als op winterbanden inleveren.
Ik heb nog geen e-mail ontvangen om mijn banden te wisselen
Neem contact op met onze Driver Service Desk, 030 698 58 11. Samen kijken we waar u banden opgeslagen liggen en waar u een afspraak kunt maken om uw banden te wisselen.
Het is nog prachtig weer. Mag ik mijn winterbanden later wisselen?
U mag u winterbanden later wisselen. We adviseren u wel om alvast een afspraak te maken bij de bandenleverancier waar u uw winterbanden heeft opgeslagen. Weet u niet meer bij welke leverancier uw winterbanden liggen? Neem dan contact op met onze Driver Service Desk op telefoonnummer 030 698 58 11.
Mijn banden zijn versleten en moeten vervangen worden
Ga langs bij uw bandenleverancier en check wat het profiel van uw banden is. Uw banden worden vervangen als dit nodig is.
Ik heb een lekke band
U heeft direct hulp nodig. U kunt 24 uur per dag, 365 dagen per jaar rekenen op de ondersteuning van Business Lease. Neem contact op met onze pechhulpdienst Eurocover via telefoonnummer 030 698 58 88.

Heeft u een vraag?

Vragen? Bel ons!

Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze Driver Service Desk op telefoonnummer 030 698 58 11

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.