Mijn mobiliteit

U bent belangrijk voor ons. Daarom zorgen we ook graag goed voor uw auto. Onderhoud is hierbij essentieel; u wilt een veilige auto, waar u op kunt vertrouwen en waarmee u altijd op weg kan. Wij staan graag voor u klaar!

Neem contact op met onze Driver Service Desk:

030 – 698 58 11

Brandstof en elektrisch

Op brandstof of elektrisch rijden, elke auto is anders. Dit vraagt dan ook om een andere aanpak.

Brandstof declareren
Via MTC declareert u eenvoudig uw brandstof. Inloggevens kwijt? Geen probleem, download dan het declaratieformulier.

Veelgestelde vragen over Brandstof en elektrisch

Mijn laadstation doet het niet
Dat is vervelend. Neem contact met ons op op telefoonnummer 030 69 85 705 of stuur een e-mail.
Ik ben de pincode van mijn pas vergeten om elektrisch te laden
Bel ons op 030 69 85 705 of stuur ons een e-mail.
Ik heb een onjuiste kilometerstand ingevoerd
Geen probleem, dit kan gebeuren. Wij passen het voor u aan. Stuur ons een e-mail. Zelf kunt u dit ook aanpassen op de website van Multi Tank Card. U logt in met uw bestaande gegevens en kiest vervolgens voor 'Transacties', waar u uw kilometerstand kunt wijzigen. Het is belangrijk dat u altijd de juiste kilometerstand opgeeft.
Ik heb drie keer de verkeerde pincode ingevoerd bij mijn tankpas
Wanneer u drie keer een foutieve pincode heeft ingevoerd, wordt de tankpas automatisch geblokkeerd bij het desbetreffende tankstation. De blokkade wordt na 24 uur opgeheven en de berijder kan weer tanken bij het desbetreffende station. De berijder kan wel bij een ander tankstation tanken, mits hij zijn pincode nog weet. Bent u de pincode vergeten, vraag dan via MTC een nieuwe aan.

Heeft u een vraag?

Vragen? Bel gerust!

Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze Driver Service Desk op telefoonnummer 030 698 58 11

Contact Arlene van Leeuwen | |T. 030 698 58 11
Contact Arlene van Leeuwen

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.