Services

Soms is het heel simpel. Wij regelen het voor u en uw berijders!  Een greep uit de services voor u:

 

Vrijblijvende offerte? Laat het ons weten!

Neem contact op!

Soms is het heel simpel. Wij regelen het voor u en uw berijders!  Een greep uit de service voor u:

Wij halen en brengen de auto’s voor onderhoud

De blauwe loper gaat uit voor onze berijders. Heeft een auto onderhoud nodig? Uw medewerker heeft er geen omkijken na. We halen de leaseauto op voor onderhoud en brengen deze na het onderhoud schoon weer terug. Gewoon gratis. Dat vinden wij heel normaal.

 

 

Onderhoudsmodule

Al onze auto’s zijn voorzien van een onderhoudsmodule. Een dongel die alleen kilometerstanden, motorstoringen en onderhoud notificaties verzamelt. Zo kunnen we berijders proactief benaderen voor het onderhoud van hun leaseauto. Heeft de auto een motorstoring? Dan zien wij dat al in een vroeg stadium, we stellen de berijder op de hoogte en helpen hem/haar verder. Privacy komt niet in het geding omdat we uitsluitend gegevens kunnen verzamelen over onderhoud.

Driver Service Desk

Arlene, Ed, Jose en Rachel, onze rotsen in de branding van de Driver Service Desk. Zij helpen berijders elke dag, bij elke vraag die ze hebben. Per mail of per telefoon. De berijder kiest! Hierdoor hebben onze salesspecialisten meer tijd om samen met u uw mobiliteit zo efficiënt mogelijk in te richten.

Care Online

Wij staan altijd voor u klaar offline en online. Onze medewerkers hebben lol in hun werk en helpen u graag. Online hebben wij Care Online voor u. De online portal voor wagenparkbeheerders en berijders om overzicht te houden op het wagenpark of de leaseauto. Zodoende heeft u altijd 24/7 grip op uw wagenpark.

Care Online inlog

Managementinformatie

Wist u dat mobiliteitskosten bij veel bedrijven, na personeelskosten, tot de hoogste kostenpost behoren? Goede managementrapportages zijn dus essentieel om zicht te houden op uw Total Costs of Mobility (TCM) en om deze te kunnen verlagen. Wat kunt u van ons verwachten: 

    • 2 tot 4 keer per jaar een analyse van uw wagenpark met advies voor de best passende mobiliteitsoplossingen.
    • Inzicht in besparingsmogelijkheden.
    • Hulp bij duurzaamheidsvraagstukken, o.a. het verlagen van de CO2 Footprint en het creëren van een CO2 neutraal wagenpark. Dit kan uw organisatie helpen bij aanbestedingen en tenders én het realiseren van uw organisatiedoelstellingen.
    • Updates over marktveranderingen en innovaties. Zo kunt u goede keuzes maken.

Klanttevredenheid en klantpanels

Om onze klanten en berijders goed van dienst te zijn, willen we weten wat ze van onze dienstverlening vinden. We vragen dat niet alleen in een online enquête. Nee, we vragen onze klanten aan tafel om feedback te geven of samen te brainstormen. Kortom we luisteren graag naar onze klanten. Zo weten we waar de behoefte van onze klanten ligt en waar we moeten verbeteren. Uw wensen vormen de basis voor onze dienstverlening! Niet voor niets zijn we al 4 jaar op rij geëindigd in de top 2 van beste leasemaatschappijen dankzij de stemmen van onze berijders.

 

 

 

Interesse in onze services?

Wilt u advies of informatie over de mogelijkheden? Neem gerust contact op met ons salesteam voor een vrijblijvende offerte of afspraak!

Contact Stefan de Jong | |T. +31 30 698 58 11
Contact Stefan de Jong

ONZE 5 BELOFTES

1

Een glimlach

Wij leveren service met plezier!

2

Eerlijk

Wij doen niet aan kleine lettertjes.

3

Snelle hulp

Wij staan altijd voor u klaar.

4

Persoonlijk

Wij houden niet van nummers.

5

Innovatief

Wij bekijken het door uw ogen.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.